Informace ohledně dalšího vývoje

09.08.2017

Ač mělo rozšíření vyjít již před měsícem, z časových důvodů a především kvůli nízkému počtu zájemců jsem vývoj těsně před dokončením opět pozastavil a věnoval se věcem, které pro mě byly momentálně důležitější.

Rád bych dílo samozřejmě dokončil, ale nemám příliš velkou odezvu. Momentálně chybí upravit grafiku karet postav a vybavení. Plus některým postavám lehce pozměnit schopnost. Jinak je hotovo.

Napadají mě tedy tři možnosti, jak se k tomu dále postavit:

- Rozpracované soubory dát na disk google a nechat ostatní, ať si to dokončí podle sebe

- Vývoj dokončit postupně sám, soubor poskytnout v PDF na uložto

- Vykašlat se na to

Na 99% nevznikne tištěná verze karet, ale vše bude pouze v elektronické podobě. Napadlo mě také napsat přiběh jednotlivých postav a vytvořit zde na webu sekci postavy. Daly by se stáhnout, hodnotit a přečíst si jejich životní příběh.

Protože jsem zahradník, mám přes léto plno práce, tak to prosím pochopte a zanechte mi nějakou zpětnou vazbu.

PEACE

EL PASO 2016/2017/2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky